הגדרות קריאה

בדף זה ניתן לשלוט בצורה בסיסית איך יוצג תוכן באתר. לדף ניתן להגיע מתפריט הצד בממשק הניהול דרך תפריט ה"הגדרות", תת תפריט "קריאה".

settings

תצוגה בעמוד הראשי

באזור זה ניתן לקבוע מה יוצג בדף הבית של האתר. כברירת מחדל יוצגו הפוסטים האחרונים (ו/או פוסטים דביקים). לחלופין ניתן לקבוע שבדף הבית יוצג תוכן של עמוד ספציפי ולהגדיר עמוד אחר בו יוצגו הפוסטים. האפשרויות הן:

  • פוסטים אחרונים – בדף הבית יוצגו הפוסטים שפורסמו לאחרונה.
  • עמוד סטאטי – בדף הבית יוצג תוכן של העמוד שנבחר מתוך הרשימה המצוינת תחת "עמוד ראשי".  הפוסטים האחרונים יוצגו בתוך העמוד שנבחר ברשימה המצוינת תחת "עמוד פוסטים"
דוגמא להגדרות המציגות עמוד כדף הבית

בעמוד הראשי ובעמודי ארכיון יוצגו לכל היותר

קובע את מספר הפוסטים שיוצגו בדפים המציגים יותר מפוסט אחד, לדוגמא דף הבית אם הוא מכיל פוסטים, תוצאות חיפוש, פוסטים בקטגוריה מסוימת, פוסטים המתויגים עם תגית מסוימת, פוסטים של כותב מסוים, ואולי יש עוד.

בפידים יוצגו לכל היותר

קובע את מספר הפוסטים והתגובות שיכללו בכל RSS שהאתר מפיק.

בפידים יוצגו

קובע האם בRSS יכלל התוכן המלא או רק תקציר של הפוסט

נראות במנועי חיפוש

אם מסומן, מנועי החיפוש יתבקשו שלא לאנדקס את האתר. המטרה העיקרית של סימון האתר כ"אסור" למנועי חיפוש היא בכדי למנוע ממנועי החיפוש להעמיס על השרת כאשר הן מנסים לבצע אינדוקס של התוכן, אבל זה לא ימנע ממנועי חיפוש להפנות לאתר שלכם, למשל במקרה שמישהו באתר אחר מקשר לתוכן באתר שלכם.

בנוסף, למרות שמנועי החיפוש הגדולים כמו גוגל ובינג יכבדו את הבקשה שלכם, כלל לא מובן מאליו שמנועי חיפוש נפוצים פחות יכבדו את הבקשה שלכם.

למעשה הזמן היחידי בו יש הגיון במאין חסימה של מנועי חיפוש היא כאשר יוצרים אתר חדש ורוצים להעלות לתוכו תוכן בלי שיופיע מידית במנועי החיפוש.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים