אזור תגובות

אזור התגובות מופיע בכל דפי הפוסטים והעמודים, בדרך כלל מתחת לאזור התוכן. באזור התגובות מוצגות התגובות לתוכן וטופס שליחת תגובה. טופס שליחת התגובה יוצג רק אם ניתן להגיב לתוכן, אבל תגובות שכבר אושרו יוצגו גם אם לא ניתן להגיב יותר.

דרך דף הגדרות הדיון ניתן לסדר את הצגת התגובות בכל אחד מהשילובים הבאים

  • מישן לחדש (או ההיפך) – התגובות יוצגו כך שהתגובה הישנה ביותר תוצג ראשונה, או החדשה ביותר ראשונה. בפוסטים בבלוג בהם יש דיון בתגובות ותגובות מתיחסות אחת לשניה זה יותר טבעי להציג תגובות מישן לחדש כך שכל תגובה תיקרא בהקשר בו היא נכתבה, אבל במקומות בהם התגובות משמשות לדיון בין המגיבים לבין הכותב (סוג של פורום תמיכה) הצגה של התצגובות החדשות יותר ראשונות יכול להיות הגיוני יותר (ההנחה היא שחדש יותר יהיה רלבנטי יותר לגולשים.
  • הצגה במספר עמודים – במקום הצגה של כל התגובות כגוש אחד הן יחולקו לעמודים שניתן לנווט ביניהם כך שבכל עמוד יוצג אותו מספר תגובות
  • הצגה תגובות לתגובות בצורה משורשרת – כל תגובה לתגובה תוצג בהזחה שמאלה מתחת לתגובה אליה היא מתיחסת (ולא לפי הסדר הכרונולוגי הרגיל). במצב זה לכל תגובה ייווסף כפתור/קישור "הגב לתגובה זו" שהקלקה עליו תגרום להצגת טופס התגובה מתחת לתגובה לה רוצים להגיב.

בדרך כלל כל תגובה תציג את שם המגיב שישמש קישור לאתר המשויך אליו כפי שהוזנו בזמן שליחת התגובה. עבור משתמשים שהיו מחוברים לאתר בזמן שליחת התגובה השם וכתובת האתר ילקחו מתוך פרופיל המשתמש.

בנוסף ניתן להציג תמונה המשויכת למגיב משרות gravatar (אם יש לו כזו), כאשר זיהוי התמונה המתאימה מתבסס על כתובת האימייל של המגיב. במקרה שאין למגיב תמונה בשרות ניתן להגדיר תמונת ברירת מחדל או תמונות שמיוצרות באופן אוטומטי. השליטה בהגדרות הרלבנטיות היא דרך דף הגדרות הדיון.
ישנם תוספים המאפשרים למשתמשים רשומים להעלות תמונה לאתר עצמו כך שהתמונה תוצג בתגובות במקום להשתמש בgravatar.

בתלות בתבנית, תגובות של כותב התוכן עשויות להיות מובלטות בדרך כלל על ידי שימוש בצבע רקע שונה לתגובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים