הגדרות מדיה

בדף זה ניתן לשלוט בהגדרות הקשורות לטיפול והצגה של תמונות, קבצים והטמעת תכנים מאתרים חיצוניים (למשל וידאו מיוטיוב) . לדף ניתן להגיע מתפריט הצד בממשק הניהול דרך תפריט ה"הגדרות", תת תפריט "מדיה".

settings

גדלים של תמונות

גדלי התמונות שניתן להכניס לפוסט. כברירת מחדל וורדפרס ייצר עבור כל תמונה שמועלת לשרת גרסאות בגדלים האלו. התהליך הזה מתבצע אך ורק בזמן העלאת תמונות ולכן שינוי בהגדרות האלו ישפיע רק עבור התמונות הבאות שיועלו אך לא לגבי שהועלו לפני השינוי.

  • תמונה מוקטנת – רוחב וגובה תמונה קטנה. באם מסומן חיתוך התמונה המוקטנת למידות מדויקות, התמונה הקטנה תיוצר על ידי חיתוך חלקים מהצדדים של התמונה המקורית כך שמה שנשאר יהיה פרופורציונלי לגודל המבוקש, והקטנה של מה שנשאר למידות המבוקשות. באם אפשרות החיתוך אינה מסומנת, התמונה הקטנה תיוצר על ידי הקטנה התמונה המקורית כך שהרוחב והגובה של התמונה המתקבלת יהיו זהים או קטנים מהרוחב והגובה המבוקשים. כלומר אם התמונה המקורית אינה באותה פרופורציה של המידות המבוקשות התוצאה לא תמלא את כל השטח המוגדר על ידיד הרוחב והגובה.
  • בינוני – רוחב וגובה מרביים של תמונה בינונית. התמונה מתקבלת על ידי הקטנת התמונה המקורית כך שהרוחב והגובה של התמונה המתקבלת יהיו זהים או קטנים מהרוחב והגובה המבוקשים.
  • גדול – רוחב וגובה מרביים של תמונה בינונית. התמונה מתקבלת על ידי הקטנת התמונה המקורית כך שהרוחב והגובה של התמונה המתקבלת יהיו זהים או קטנים מהרוחב והגובה המבוקשים. אם הרוחב המבוקש גדול יותר מהרוחב המרבי בו תומכת ערכת העיצוב הרוחב המתקבל הוא הרוחב בו תומכת ערכת העיצוב.

העלאת קבצים

המקום בשרת אליו יועלו קבצי המדיה. עדיף לא לשנות בערך ב100% מהמקרים

  • לארגן את הקבצים שיועלו בתיקיות לפי חודשים ושנים – אם מסומן, כל הקבצים שהועלו בחודש אחד ישבו ביחד באותה ספריה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים