מאגר התוספים והתבניות

באתר wordpress.org, שהוא אתר המנוהל על ידי ארגון הוורדפרס (באנגלית יש לו שם שנשמע טוב יותר), ישנם שני חלקים המשמשים כמקור המרכזי לתוספים ותבניות המופצים בחינם. יש לאזורים האלו מספר מטרות

  • לשמש כמקום אכסון מרכזי לתוספים ותבניות בו ניתן לבצע חיפוש כאשר רוצים למצוא תבנית חדשה או תוסף להוספת פונקציונליות מסוימת
  • לשמש כמקום אכסון לכותבי התוספים ובכך להבטיח שתוספים שנכתבו ואנשים עשויים למצוא אותם שימושיים יעלמו מהרשת בגלל שכותב התוסף החליט לסגור את האתר שלו.
  • לשמש כמקום ממנו תוכנת הוורדפרס באתר שלך תוכל להוריד את הגירסאות החדשות של תוספים ותבניות המותקנים בו ובכך לחסוך את הצורך בתהליך של מעקב אחרי עדכונים של כל התוספים, הורדה שלהם מהאתר של כותב התוסף וההעלאה שלהם לאתר שלך.

לצורך צירוף תוספים ותבניות לאתר הם נדרשים לעמוד בקריטריונים מסוימים שמבטיחים שהקוד שלהם עומד בסטנדרטים בסיסיים המצופים מתוספים ותבניות של וורדפרס. זה מבטיח שבתוספים ותבניות האלו לא יהיו רושעות וגם לא באגים שעשויים להשמיד את האתר שלכם (כמובן שעדיין יתכנו באגים שקשורים לפונקציונליות של התוסף עצמו).

מעבר לתכונות הבסיסיות של המאגרים, משתמשים רשומים יכולים לסמן תוספים כמועדפים.כך שניתן יהיה למצוא אותם בקלות בזמן התקנת תוספים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים